آموزش تصویری ساز تار



بیش از 25 ساعت آموزش تصویری


همراه با کتاب های آموزشی مجموعه

تار یکی از سازهایی است که محبوبیت زیادی در بین اقشار مختلف جامعه خصوصا اهالی موسیقی دارد لازم است در ابتدا توضیحاتی درباره این ساز داده شود تا شما عزیزان با تار بیشتر آشنا شوید . تار از جمله سازهایی است که از دیر زمان در میان ایرانیان باب بوده است اما شکل امروزی تار از زمان صفویان وارد موسیقی ایران شد و در زمان ناصرالدین شاه قاجار این ساز شکل برجسته و کاملتری پیدا کرد. کاسه ی تار از دو قسمت بزرگ و کوچک تشکیل شده است که قسمت‌ کوچک آن نقاره نام دارد . تعداد دستان در گذشته ۲۵ عدد بود، اما امروزه تعداد این دستان‌ها ۲۸ عدد می‌باشد و دارای 6 سیم می باشد.

آموزش تصویری ساز تار

تار از جمله سازهایی است که خواننده ها به خصوص در اجرای آوازهای محلی از آن بسیار بهره می برند. به دلیل صدای دلنواز و شفافی که تار دارد توانسته است محبوبیت خاصی در بین هواداران موسیقی کسب نماید. محبوبیت این ساز بیشتر به دلیل این است که بوسیله ی آن می توان اکثر قطعه ها و آوازهای اصیل ایرانی را نواخت. در واقع دامنه اجرای انواع آوازهای ایرانی در تار بالاست و به راحتی می توان قطعه های مورد علاقه ی خود را بوسیله آن بنوازید و از آن لذت ببرید.

آموزش تصویری ساز تار راهی برای کم کردن هزینه یادگیری و عدم نیاز به حضور در کلاس می باشد


آموزش تار صبا مطلبی

 

این محصول شامل مجموعه آموزشهای استاد خانم صهبا مطلبی استاد نمونه ساز تار می باشد که به شما امکان می دهد از طریق لپ تاپ ، مبایل یا دیگر دستگاه های مدیا پلیر ، ساز تار را یاد بگیرید.

 

آموزش تصویری ساز تار

با متد آموزشهای کتاب اول و دوم و سوم

همراه با آموزش کامل کتاب ردیف نوازی میرزا عبدالله 

 

 


فهرست آموزش ها :
 

آموزش کامل کتاب اول : اثر روح الله خالقی

آموزش کامل کتاب دوم : اثر روح الله خالقی

آموزش کامل کتاب سوم : اثر موسی معروفی

آموزش کامل ردیف نوازی تار : ردیف میرزا عبدالله



تار صبا مطلبی

همانطور که می دانید ساز تار از نظر حجم کوچک بوده و به راحتی می توانید آن را در مهمانی ها و محافل دوستانه همراه خود داشته باشید و آموزشهایی را که آموخته اید برای دوستان و اطرافیان خود بنوازید و لذت ببرید. آموزشهای تصویری در یادگیری سریعتر شما کمک شایانی خواهد کرد بنابراین کافیست به دقت به آموزشهای استاد صهبا مطلبی گوش کنید و مرحله به مرحله پیش روید تا کم کم به یک نوازنده حرفه ای تبدیل شوید.

 

 

برای دانلود مجموعه بر روی لینک زیر کلیک کنید


 

www.NoteNavaz.com