آموزش تصویری گیتار فلامینکو 

آموزش تصویری + کتاب pdf + صوتی mp3

سبک فلامنکو در واقع سبک اصلی و مادر گیتاره چرا که این موسیقی سنتی اسپانیاس و تمام تکنیک ها و ریتم هایی که در دو سبک دیگه کلاسیک و پاپ وجود داره از این سبک نشأت میگیره . این سبک یک سبک کاملا حرفه ای و تکنیکیه که نیاز به درک عمیق و تمرین زیاد داره . اما با تسلط به این سبک در سایر سبک ها مشکلی نخواهی داشت .

 بحث نت خوانی و تئوری موسیقی در این سبک در کنار نوعی نت نویسی به نام ” سیفرا ” وجود داره که در اصطلاح عام سیفرا رو به نام تبلچر میشناسن که این نوع نت نویسی مربوط به فلامنکو میشه . سبک فلامنکو تلفیقی از ریتم و ملودیه که برای تمامی تکنیک ها و ریتم ها اسامی انحصاری داره . این سبک همانند موسیقی سنتی ایران دارای دستگاه های موسیقیایی هست و یکی از ملزومات اون شناخت دستگاه ها و ساختار موسیقیایی اونهاس .

نوازندگی گیتار در سبک فلامنکو در کشور ما طرفداران زیادی دارد و بسیاری از علاقه‌مندان به گیتار با حضور در آموزشگاه‌های موسیقی و کلاس‌های خصوصی اقدام به یادگیری سبک فلامنکو می‌کنند. 

 


 

اما این تنها راه یادگیری نوازندگی گیتار در سبک فلامنکو نیست. شما از طریق تهیه‌ی محصول پیش رو تحت عنوان «آموزش گیتار فلامنکو» می‌توانید نوازندگی گیتار در سبک فلامنکو را در سطح پیشرفته بیاموزید

 

بسیاری از دوره های آموزشی گیتار که به صورت DVD عرضه می شوند مباحث را از ابتدا شروع نکرده اند و یا به صورت کامل آموزش نداده اند و با توجه به مشکلات کمبود وقت و هزینه های سنگین کلاسهای آموزشی ، سایت والس پکیجی کامل از آموزش گیتار فلامنکو را برای شما عزیران آماده کرده است. 


 

 

 

برای دانلود مجموعه به سایت جدید ما مراجعه کنید

 

 

 

www.NoteNavaz.com